Zákazník by měl v první řadě vědět, že automobilky nenastavují časový interval pro
servisní prohlídku vozu jen tak, aby se na tom dalo vydělat…Základní podstata v provedení servisní prohlídky tkví v tom, aby bylo Vaše auto bezpečné! Výrobce se samozřejmě také snaží udržet svůj status kvality. To se zajišťuje tím, že při prohlídce můžeme zachytit problém zavčasu a zamezit tím nespolehlivosti daného automobilu. To Vám ve výsledku může ušetřit náklady na opravu a automobilce zůstane dobré renomé.
Tím, že přijedete na servisní prohlídku, můžete zabránit poškození drahých součástek motoru nebo jeho příslušenství a zvýšíte spolehlivost a bezpečnost svého auta.
Doporučuje se jezdit na prohlídku alespoň jednou ročně při běžném nájezdu 10 000 – 15 000 km.
Co vše kontroluji:
- Stav oleje
- Stav brzdové kapaliny a obsah kondenzované vody v kapalině
- Stav a viskozitu chladící kapaliny
- Kondici baterie
- Osvětlení vozu
- Stav brzdových kotoučů a destiček
- Vůli na podvozku
- Stav tlumičů
- Stav pneumatik a tlak
- Stav stěračů
- Doplnění kapaliny do ostřikovačů
- závěrem připojuji vůz na diagnostiku k vyčtení závad a vymazání sporadických chyb systému z paměti závad
Jelikož dělám prohlídky všech značek vozů, může se seznam mírně lišit nebo mít i více položek. Prohlídka trvá 1-2 hodiny.